آیا همه تخت های سلطنتی تقلبی هستند؟
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


رویال یک برند محبوب تشک است که طرفداران زیادی دارد اما مدل های تقلبی این تشک مانند هر کالای دیگری در بازار موجود است، بنابراین در هنگام خرید باید به اصل بودن تشک توجه کنید.

راه های زیادی برای تشخیص واقعی یا تقلبی تشک وجود دارد که در این مقاله نمایندگی تشک رویال سعی می کنیم به شما بگوییم.

این برند تشک های طبی و بادی خود را با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا طراحی و سفارشی سازی می کند.

در تولید لنت رویال از پارچه های نخی خاص و هیپوژنیک استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این تشک می توان به فناوری نانو و خاصیت ضد باکتریایی آن اشاره کرد.

برای اینکه تشک رویال اورجینال باشد ابتدا باید اطلاعات کافی از محصولات این برند داشته باشیم تا مشخص شود کالای ارائه شده توسط فروشنده اورجینال است یا خیر.

ویژگی های تشک شاهی

برای خرید تخت کینگ اصل حتما به فروشگاه های معروف سر بزنید.

در زیر، اجازه دهید جزئیات یک پنجره سلطنتی را برای شما توضیح دهم: برای خرید تشک دو نفره رویال کلیک کنید.

ارتفاع: تشک های کینگ در مدل های مختلف با ارتفاع های مختلف برای وزن های مختلف ساخته می شوند.

فنرها: تشک های فنری برند رویال از فنرهای Bonnell استفاده می کنند که خاصیت ارتجاعی بالایی دارند و برای افراد سنگین وزن مناسب هستند.

تنوع: برند واقعی در تنوع ساخته می شود تا افراد بتوانند بر اساس سلیقه و نیاز خود بهترین ها را خریداری کنند.

فنرها: در برخی از مدل های تشک رویال از کلاف برای جلوگیری از آسیب دیدن فنرهای تشک استفاده می شود.

الیاف مورد استفاده: در تولید تشک های کینگ از الیاف پلی استر و پلی اورتان استفاده می شود که ضخامت این الیاف در مدل های مختلف تشک متفاوت است.

تشک طبی رویال: این نوع تشک رویال به صورت طبی با در نظر گرفتن ویژگی های بدن انسان ساخته می شود، تشک طبی از اسفنج های فشرده ساخته شده است.

تشک طبی فنری: به تشک طبی فنری گفته می شود که تشک بسیار سفتی است. این تشک از پشت و ستون فقرات مراقبت می کند و از مفاصل و ماهیچه ها پشتیبانی می کند. این نوع تشک برای افراد مبتلا به کمردرد و آرتروز مناسب است.

تشک های فنری طبی با توجه به نوع فنر مورد استفاده به دو دسته فنر ترکیبی و فنر مجزا تقسیم می شوند.

تشک فنر پیوندی: نام دیگر فنرهای پیوندی Bunel است تشک فنری در این تشک یکپارچه و فنرها به هم متصل شده اند، این اتصال در تخت های دو نفره بسیار مناسب است زیرا تکان دادن یکی از دو نفر باعث ایجاد مشکل در تشک می شود. دیگر اگر فرد کم بخوابد این می تواند بسیار بدتر شود.

ضد عفونی کننده: آبنما به کیسه آبنما نیز معروف است. فنرها در این مدل جدا از یکدیگر و در داخل پاکت قرار می گیرند. استفاده از پاکت به این معنی است که منبع این مدل به یکدیگر متصل نیست و لرزش یک طرف تشک به طرف دیگر وارد نمی شود. یک موقعیت خوب به خودی خود استفاده از این فنرها در تخت های دو نفره مناسب در نظر گرفته می شود.

مواد تشک طبی فنری

مواد مورد استفاده در تشک های فنری طبی معمولاً شامل فنر، مموری فوم، اسفنج، سوپر ریباند و پارچه مخصوص می باشد.

رویال ماتراس همواره در تلاش بوده تا از بهترین مواد اولیه در طراحی و ساخت محصولات خود استفاده کند

به عنوان مثال ابر استفاده شده در محصولات شرکت رویال، ابر جهشی است که در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین ابرهای موجود در بازار است.

و استفاده از پارچه های مخصوص با خاصیت ضد تعریق، ضد حساسیت و آنتی باکتریال که تشک را از کثیفی محافظت می کند...

بوسه سلطنتی:

بالش ها یکی از مهم ترین و ضروری ترین محصولات خواب محسوب می شوند، برای خواب راحت به یک بالش نرم و راحت نیاز داریم.

مهم ترین نکته در یک بالش پرکنی است که انتخاب می کنید، هر نوع پرکننده بالش ویژگی های خاص خود را دارد که دانستن آن قبل از خرید بسیار مهم است.

بالش حافظه طبی: این نوع بالش خوب است

انواع بالش سلطنتی

بالش مموری فوم: این نوع بالش به خوبی از سر، گردن و ستون فقرات محافظت می کند و به هیچ قسمت از بدن شما فشار نمی آورد، به همین دلیل بسیاری از افراد از این بالش برای کاهش درد کمر، گردن و آرتروز استفاده می کنند.

بالش پرگو: این نوع بالش بسیار نرم و راحت است و معمولاً برای افرادی که به الیاف حساسیت دارند مناسب است زیرا جنس بیرونی این بالش ها نخی بوده و ضد حساسیت است و همچنین قابل شستشو با ماشین لباسشویی نیز می باشد.

بالش فیبر: اگر به دنبال بالشی هستید که نه تنها نرم، بلکه سفت نیز باشد، بالش های الیافی بهترین انتخاب برای شما هستند. با استفاده از این بالش می توانید مشکلات گردن خود را کاهش دهید.





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: